top of page
  • Writer's pictureSEB Wellness

Spune NU sedentarismului! - Clasa a IX-a A și B

prof. diriginte Loredana Pană și Cristiana Cristea

Miscarea sa devina o obisnuinta pentru elevii SEB.


În cadrul clasei a IX-a B, s-au desfășurat două proiecte interactive. Eu am făcut parte din proiectul ‘’Spune Stop Sedentarismului!‘’ care a avut ca scop principal formarea unui stil de viață sănătos pentru elevii SEB. Am dorit să desfășurăm activități sportive pe care copiii să le poată accesa cu ușurință, acestea fiind urmate de o serie de concursuri pentru elevi. Am reușit să organizăm lecții de baschet la liceu și la gimnaziu.

Din păcate, situația cauzată de COVID 19 stă în calea continuării proiectului nostru. Mulțumim frumos pentru participare! -Maia Morozan, 9B





În cadrul clasei a 9-a B, s-au desfășurat două proiecte, eu facând parte din proiectul ‘Spune Stop Sedentarismului!’. In cadrul acestui proiect, ne-am propus să desfășurăm mai multe activități sportive în pauzele mari, cum ar fi baschet, handbal sau kickboxing. Următorul pas, care nu a putut fi realizat din cauza situatiei de urgență generată de Covid-19, ar fi fost organizarea concursuriilor sportive.

Deși ne-am propus sa inițiem toate aceste activități, au putut fi desfășurate doar jocurile de baschet în pauzele mari si organizarea echipelor pentru concursuri.

Chiar dacă nu am reusit sa facem tot ceea ce am planificat, proiectul nostru a făcut ca măcar o parte dintre elevii Scolii Europene Bucuresti sa se miste mai mult, dezvoltându-si în acelasi timp abilitățile de lucru in echipă si fairplay-ul. -Anca Dicu, 9B


16 views0 comments
bottom of page